logo
Dnes je 11.12.2019. Meniny má Hilda

Vyhľadávanie



Citát na dnes

Navonok sa vždy správate tak, ako sa vidíte správať vo svojom vnútri. (Brian Tracy, Christina Tracy Stein)

Hlasovanie za tento mesiac:

Celkovo:
0 hlasov

Tabuľka aktivity:

1.
10 hlasov


Antikoncepcia
Ahojte ak som mala krámy a brala som antikoncepciu yadine asi 10 dní,ale bolo mi z nej zle,tak som ju vysadila...pretože fakt zlé trávenie aj všetko proste ja tú anti beriem už asi 3roky a je mi z nej blbo som nafúknutá pribrala som z nej...tak som ju vysadila...tak nebudem tehotná že?akože očakávam ďalšie krámy...môžu prísť?máte s tým nejaké skúsenosti?ďakujem:)


| Zobrazení: 1286 | Komentárov: 4
13.09.2012 19:28


Aby ste mohli pridať komentár, musíte sa






Všetky rady:

2 ľuďom sa páči
ahoj,žena by neměla sama od sebe vysazovat antikoncepci,ale po dohodě s lékařem aspon telefonické,navíc Yadine je cenově dost drahá záležitost,údajně by měla spíše zeštíhlovat a být dobře snášená,no i já jsem s ní měla potíže,lékař mi pak napsal cenově asi za 400kč a vyloženě proti nárustu váhy,o.k.váha nenarůstala,zase se mi rozvinula migréna,tak raději neberu žádnou a důvěřuji svému partnerovi
18.11.2012 11:18:36
|

Vhodná rada
menštruácia po vysadený antikoncepcie je väčšinou problémová, nemusíš ju dostať aj 2 mesiase, alebo možeš ju mať veľmi silnú aj 2-3 týždne. Po vysadení antikoncepcie, je to normálne..A to či by si mohla zostať tehotná ..vyskumy vraj dokázali , že po vysadení antiky, rýchlejšie otehotnieš, ale nie je to vždy pravidlo...držím palce
2.10.2012 09:19:41
|

Vhodná rada
Ahoj.
Ja som tiež brala antikoncepciu Yadine, cca 4 roky, tiež som ju vysadila, keď som sa rozišla s priateľom a keď som už mala pocit, že už viac nechcem brať vkuse lieky. U mňa sa to prejavovalo skôr opačne, nemohla som mať asi dva mesiace menštruáciu, a až po pichnutí vyvolávačky som ju konečne dostala. A keď som bola u gynekologičky, tak mi povedala, že mi tabletky spôsobili, že mám vaječníky nižšie ako normálne, takže by som otehotnieť určite nemohla, ale že postupne sa bude účinok antikoncepcie znižovať a upraví sa to. Takže preto si myslím, že to je u každého individuálne, niekto hneď otehotnie a niekto zase nemôže, po vysadení tabletiek. Ale ak ti mám poradiť, tak sa nespoliehaj na účinok antikoncepcie, ale radšej použite ochranu.
18.09.2012 11:20:05
|

Vhodná rada
ahoj ja som tiez brala antikoncepciu cca rok potom som sa s priatelom pohadala a tak som ju vysadila. potom asi tyzden na to sme sa zase udobrili...tak mali sme pohlavny styk bez ochrany.kramy sim potom dostala tak ako som mala ale na druhy mesiac uz nie. nakoniec sa to skoncilo tak ze cakam babo, kedze ked vysadis antikonecpciu je najvacsia pravdepodobnost ze skor otehotnies ako zvycajne..ked vsak ste potom nemali sex tak antikoncepcia by ta mala chranit a nemala by si byt tehotna
13.09.2012 19:34:50
|